Pakej Automatic eBay Powerseller
Video Panduan eBay

SUPER AFFILIATE


Salam sejahtera semua,

Saya pasti ramai di antara kita yang ingin menjana
pendapatan melalui internet, tetapi tidak tahu bagaimana untuk bermula kan?

Panduan Super Affiliate ini pastinya membantu!
KETAHUI DI SINI

Tentu anda tertanya -tanya kenapa Affiliate kan?ok,biar saya ceritakan serba sedikit tentang kelebihan program affiliate ni

[+]Affiliate tidak memerlukan produk sendiri.Anda tidak perlu memeningkan kepala memikirkan untuk menghasilkan produk sendiri untuk dijual.

[+]Mudah disertai dan boleh bermula dengan segera. Berbeza dengan jenis perniagaan lain di Internet yang memerlukan bayak masa sebelum boleh dimulakan,
Program Affiliate boleh dimulakan dalam masa yang amat singkat. Jangan terkejut jika dikatakan ada yang boleh dimulakan dalam masa kurang dari 10 minit!

[+]Boleh disertai secara PERCUMA!!! Selain itu, tiada had untuk anda menyertai seberapa banyak Program Affiliate yang ada di Internet. Dalam lain perkataan,
tiada had bagi anda menjana pendapatan sebanyak mungkin.

[+]Bahan pemasaran sudah disediakan oleh syarikat seperti email promosi,banner dan sebagainya. Lebih menarik lagi, ada juga sesetengah syarikat yang menyediakan website bagi anda bila anda menyertai Program Affiliate mereka.

[+]Tidak perlu terlibat dalam urusan jual-beli, sokongan teknikal mahupun khidmat selepas jualan bagi produk tersebut kerana ianya akan diuruskan oleh pemilik produk.Lebih penting dari itu anda tidak perlu risau tentang komen dari pelanggan kerana semuanya akan pergi kepada pemilik produk.

[+]Tidak memerlukan sebarang perisian atau teknik untuk mengesan jualan yang berjaya anda hasilkan kerana semuanya akan disediakan oleh syarikat yang menawarkan Program Affiliate tersebut.

Tapi di dalam apa jua perniagaan sekalipun,kita perlu ada persiapan.Begitu juga dalam pemasaran affiliate.Ilmu adalah faktor kejayaan yang paling utama di dalam apa jua yang anda lakukan.
KETAHUI DI SINI

Jom kita lihat apa yang telah dibongkarkan di dalam ebook Super Affiliate ini.

[+]Penerangan tentang perniagaan Affiliate bermula daripada A- Z.

[+]4 keperluan penting dalam pemasaran affiliate.harus jika anda serius untuk menjadi pakar affiliate dan menjana kemisyen lumayan daripada affiliate.

[+]Anda akan dibongkarkan dengan 6 teknik terhebat untuk memilih program affiliate yang betul.Ini sangat penting untuk mendapatkan komisyen yang lumayan dari program affiliate.

[+]Anda akan di ajar bagaimana mengelakkan daripada melakukan 4 kesilapan Besar yang sering dilakukan oleh ramai affiliater yang lain.

[+]Anda akan di bongkarkan dengan 5 teknik rahsia bagaimana untuk meledakkan komisyen affilate anda.

[+]Anda akan diajar teknik promosi dan pemasaran yang PALING berkesan,mudah dan menguntungkan.

[+]Anda akan diajar bagaimana untuk MENYEMBUNYIKAN link Affiliate anda.Pelawat tidak akan sedar yang mereka sebenarnya sedang membeli melalui link Affiliate anda.

[+]......dan banyak lagi pendedahan yang saudara Adlan bongkarkan di dalam ebook panduan super affiliate ini yang tentunya akan membuatkan anda tidak menang tangan mengira komisyen affiliate yang bakal anda ledakkan hasil daripada teknik dan rahsia dalaman dari ebook ini.;-)

Jadi sebelum terlambat,dapatkan panduan Super Affiliate ini sekarang juga
DI SINI
Eruwan Gerry Affiliates
Ebook Import Dari China
Video Panduan Lelong
PromosiEbook.com - Video Kelas Affliate